Neišskiriama trijulė - kalcis, magnis ir vitaminas D

Labai dažnai girdime ir perskaitome, kaip svarbu užtikrinti darbo ir poilsio laiko balansą, gyventi aktyvų gyvenimą, sveikai maitintis, vengti streso ir panašiai. Tačiau ar kiekvienas galime tai sau suteikti? Labai dažnai įvairūs įsipareigojimai, laiko stoka ar kitos priežastys nulemia, jog net ir žinodami sveikos gyvensenos pagrindus vis vien negalime jų laikytis. Tačiau juk sveikata – brangiausias turtas, tiesa? Tad kaip paskendus darbų sūkuryje ir gyvenant šiuolaikinio žmogaus gyvenimą tinkamai pasirūpinti savo organizmu bei aprūpinti jį būtinais vitaminais bei mineralais? O apie jų svarbą taip pat žinome! Štai, pavyzdžiui, kalcis, magnis ir vitaminas D yra ta trijulė, kurią drąsiai galime vadinti puikios savijautos pamatu.

Be kalcio – nė žingsnio

Kalbant apie kalcio svarbą ši antraštė gali būti suprantama ir tiesiogiai, ir perkeltine prasme. Kodėl ir tiesiogiai? Nes kalcis yra svarbiausia medžiaga mūsų kaulams ir apskritai, tai – vienas reikšmingiausių mineralų. 

Esmė ta, kad pats organizmas jo negamina. O tam, kad įsisavinimas būtų efektyvus, kalciui turi padėti kiti mikroelementai ir vitaminai – puikią pagalbą užtikrina magnis bei vitaminas D. Tad tiek rinkdamiesi maisto papildus prioritetą teikite šių medžiagų kompleksams, tiek ir mitybos kontekste pasirūpinkite, jog gautumėte visų trijų medžiagų.


Kalcio turtingi maisto produktai


Daugiausia kalcio yra piene ir jo produktuose. Taip pat šio mineralo nemažai rasite žuvyje, daržovėse, riešutuose, jautienoje.

Kodėl svarbu gauti pakankamą kiekį kalcio?

kalcis labai svarbus kaulams, dantims;
neabejojama ir jo nauda raumenims;
mineralas labai gerai veikia nervų sistemą;
jis gerina širdies veiklą;
reikšmingas ir kvėpavimo sistemos veiklai;
kalcis svarbus ir daugelio organų funkcionavimui, pavyzdžiui, inkstų.

Kiek kalcio reikia vartoti?

Rekomenduojama paros norma suaugusiajam yra 1 000 mg. Tačiau svarbu paminėti, jog tam tikrais gyvenimo tarpsniais, pavyzdžiui, nėštumo, žindymo laikotarpiu, lytinio brendimo metu ir pan., kalcio poreikis išauga.



Magnis – pagalba įsisavinant kalcį

Jei Jūs, artimas žmogus, draugas ar kolega staiga tapo pernelyg irzlus, skundžiasi sumažėjusiu darbingumu, gerokai išaugusiu nuovargiu, jei vargina nemiga, didelė tikimybė, kad organizmas šitaip praneša apie magnio poreikį. Tiesa, dar dažnas magnio trūkumo organizme signalas yra raumenų mėšlungis. Šis mikroelementas labai reikšmingas nervų sistemos veiklai, sklandžiam širdies ritmui, taip pat jis gali padėti mažinti cholesterolio kiekį kraujyje. Magnio svarba išties didelė. Tačiau esmė ta, kad magnio, kaip ir kalcio, pats organizmas pasigaminti negali, todėl reikia kuo daugiau jo gauti su maistu arba rinktis kokybiškus maisto papildus.

Magnio turtingi maisto produktai

Daugiausia magnio yra grūdų produktuose, krevetėse bei krabuose, dar šio mikroelemento gausite, jei vartosite žalialapių daržovių, į racioną įtrauksite riešutų. Puiki žinia smaližiams – magnio yra šokolade, todėl dabar turėsite puikų pasiteisinimą, kai norėsite pasimėgauti keliomis šokolado plytelėmis.

Kodėl svarbu gauti pakankamą kiekį magnio?

tai svarbu kur kas geresniam kalcio įsisavinimui;
magnis padeda efektyviai mažinti nuovargį;
jis svarbus psichologinei pusiausvyrai, nervų sistemos funkcionavimui;
padeda palaikyti normalų širdies ritmą;
prisideda prie raumenų aktyvumo;
gali padėti reguliuoti kraujospūdį ir kt

Kiek magnio reikia vartoti? 

Rekomenduojama paros norma suaugusiajam yra 300–350 mg. Kaip ir kalcio, didesnis magnio poreikis taip pat išauga tam tikrais gyvenimo momentais, konkrečiai – laukiantis bei maitinant mažylį.

Vitaminas D – reikšmingas visiems

Dėl varginančios nuotaikų kaitos, sumažėjusio energingumo, darbingumo, ūgtelėjusio nervingumo bei dirglumo dažnu atveju galima kaltinti vitamino D stoką organizme. Šis vitaminas yra labai svarbus visai nervų sistemai ir daugybei organizme vykstančių procesų.

Vitamino D turtingi maisto produktai

Daugiausia vitamino D yra riebiose žuvyse bei žuvų taukuose, menkių kepenyse bei ikruose, taip pat svieste, kiaušinių tryniuose. Vitamino D turi ir pienas, grybai bei kiti produktai.
Tiesa, vitaminas D puikiai gaminasi būnant saulėje, todėl šiltuoju metų laiku ypač svarbu kuo dažniau lepintis saulės voniomis (pasirūpinkite apsauga nuo kenksmingų UV spindulių, tačiau šiek tiek laiko visgi leiskite odai „pagerti“ saulės spindulių, nes tik tada joje gaminasi šis reikšmingas vitaminas.

Kodėl svarbu gauti pakankamą kiekį vitamino D?

padeda organizmui įsisavinti kalcį, o taip pat ir kitas medžiagas, pavyzdžiui, fosforą;
reikšmingai prisideda prie kaulų tvirtumo;
teigiamai veikia raumenų vystymąsi;
šis vitaminas gali padėti stiprinti imunitetą.

Kiek vitamino D reikia vartoti? 

Rekomenduojama vitamino D paros norma suaugusiajam yra 5 µg.

Kodėl verta rinktis „NeoLife“ linijos produktą, sudėtyje turintį kalcio?

NeoLife“ maisto papildai „Kal-Mag Plus D3“ yra ne vien kalcio šaltinis – jų sudėtyje yra ir magnio bei vitamino D, medžiagų, kurios itin reikšmingos efektyviam kalcio įsisavinimui. Todėl Jums nereikės pirkti kelių atskirų vitaminų pakuočių ar tenkintis silpnesniu kalcio įsisavinimu, nes šis kompleksas yra garantas, jog organizmą aprūpinsite visomis trimis medžiagomis. 
Itin tiksliai subalansuotas jų kiekis neleis vitaminų bei mineralų nei padauginti, nei kovoti su jų stoka.
Kiekviena iš šių medžiagų atlieka savas funkcijas, visos jos yra vertingos, o vartojamos drauge tą naudą maksimizuoja.
Tikrai nustebsite dėl išskirtinių ir tobulai suderintų kalcio, magnio ir vitamino D kiekių maisto papildo „Kal-Mag-Plus D3“ sudėtyje. Kalcio čia yra 450 mg, magnio – 225 mg, o vitamino D3 šiuose papilduose yra net 5 µg, kas sudaro visą šimtą proc. referencinės maistinės vertės!
Aukštos kokybės kalcis, magnis ir vitaminas D tinka suaugusiems bei mažesniems vartotojams. Jis visiškai saugus ir labai vertingas įvairių amžiaus grupių atstovams.
Šios trijulės kompleksas bus tobulas sprendimas sveikiems Jūsų kaulams, dantims, raumenims bei sąnariams ir ne tik.

Kodėl verta rinktis kalcio, magnio ir vitamino D3 kompleksą, o ne kalcį? Nes organizmui labai svarbus magnis bei nauda abejoti neleidžiantis vitaminas D padeda kalcį įsisavinti kur kas efektyviau.
Jei norite savo ar artimo žmogaus mitybą papildyti šiuo išskirtiniu maistinių medžiagų deriniu, su „NeoLife“ linijos produktu susipažinti galite čia - https://www.provitaminai.lt/neolife-vitaminai-ir-papildai/neolife-kalcis-magnis-vitaminas-d3.html  

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

„NeoLife“ – besirūpinantiems sveikata ir puikia savijauta

Karotenoidai: didžiulė nauda iš vaisių ir daržovių

Kofermentas Q10